nelllan

lycka

singel...

Kategori: Allmänt

hej.´
nu är jag singel. vad kan jag säga ? allt hände då plötsligt. ena dagen älskade han mig så mkt och andra dagen... jadå gör han slut, många undrar vad som hände.. blir lika arg varje gång jag tänker på det.
Jens kommer hem  stup full. typ 2½ timme senare än när han sa att han skulle komma hem. jag som var skit orolig var inte så glad. då började det. då jag fick reda på vad han tyckte, att jag är dum i huvudet, en fjolla, en fjortis , jag har inget liv för att jag inget jobb har och många mer elaka saker. käsnlig som jag är blev jag såklart ledsen och när han då gjort slut .. då gick jag .. då var klockan vid fyra på natten.. såå jaa nu är jag singel.. och jag trivs rätt bra med det fast det känns rätt jobbigt. man älskade ju ändå honom och så.
men nu får jag en chans att bli mig själv igen.. slippa bli trakad varenda dag om små saker som sedan blev stora för att jag klarade inte av att jämt bli trakad. visst fina minnen det finns det och det kanske är det som känns jobbigt. man vill ju tillbaka till dem . men jag mår bättre av detta, att få umgås med människor som inte klagar på vad jag säger, gör och hur  jag gör saker och speciellt vad jag tycker. faan, vad har jag tänkt med?  :S
saknar... visst det gör jag nog men det är bara för tillfälligt. ja har gått igenom detta en gång tidigare och jag vet vad jag ska göra för att få allt bli bra igen. Bara leeeeva och låta mig vara ledsen om jag är det.. och va med alla mina vänner som jag älskar att umgås med ! <3
kanske tar ett litet tag men snart är Cornelia tillbaka hel och fin igen och jag leker ju redan ;) bara det är ett framsteg.. haha värst vad pojkar hörde av sig snabbt tyckte jag ;P Hade grymt kul på Olins igår så mkt dans och alkohol och skratt ^^ och lärde ju till och med känna en föredetta granne ;D haha ^^,

jag har så många val i livet att ta nu, jag kan ta vilket steg jag än vill nu :) ska börja träna med syster nu och få en motiverad :P min bror har även erbjudit sig att jag får komma till stockholm något som jag tycker skulle vara mycket roligt och komma bort från skara, annars åka till Ida i älvdalen och vara där ett tag skulle ju inte vara fel..

Förhållande - NEJ TACK! men att ut och ha kul och träffa nya människor varför inte? jag är singel , jag gör vad jag vill med vem jag vill:P hur dumt det än låter ^^ för nu ska jag verkligen leva ut.. för sedan när jag hittar någon nästa gång ska jag verkligen granska personen och lära känna innan för jag orkar inte med mer svin ! måste hitta någon som har samma planer för framtid och samma tankebana. men jag tänker absolut inte leta. för jag vet att bara för att jag är singel är jag inte ensam, man har mer människor i sitt liv när man är singel än när man är tsm med någon :P liksom igår var jag med folk jag nästan aldrig är med. och en person som jag aldrig umgåts med..:P liksom hur kul är inte det ? ^^ 

jag klarar mig, jag försöker iallafall övertala mig själv detta .
många tårar kommer rinna ner för min kind men jag står redan upp på benen och jag har redan börjat leka med livet igen och jag är bra för den jag är, det ska ingen få ta ifrån mig igen! jag är den jag är !

jag klarar detta , det måste jag göra! om jag så ska flytta från denna stad !

Puss och kram // Cornelia

Kommentarer

  • Reb säger:

    bra att du tänker så! :) vi ska klara detta å ha kul! <3

    2009-09-13 | 18:51:43
    Bloggadress: http://rebeckagoes.blogg.se/
  • cornelia säger:

    ja det ska vi klara kusinen :) <33

    2009-09-13 | 19:37:04
  • Pauline säger:

    Vi fixar detta ska du se :D <3

    2009-09-13 | 21:14:17
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/
  • Anna Lundin säger:

    JAg tycker du är stark! och du vet att jag finns här bakom dig och stöttar dig! =) du är go gumman! och du kommer lyckas bättre nu tror jag!

    2009-09-14 | 11:16:52
    Bloggadress: http://annaludde.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    Tack alla underbara!! <3 jo känner mig stark , inte ska jag låta en liten små pojke förstöra resten av mitt liv!

    2009-09-14 | 14:27:19

Kommentera inlägget här: