nelllan

lycka

....

Kategori: Allmänt

den där jävla klumpen, klumpen i magen som gör att man är förvirrad och mår bara kasst.
inatt fick jag sova lite.. men vaknar ju stup i kvarten och andas tungt och tror att allt som hänt var en mardrömm, sedan vaknar jag där och ser att allt är sant. bara att leva med det. jag hatar att vakna på morgonen, jag hatar det verkligen,då allt är som värst. Sedan på dagen, ja då har jag folk runt mig hela tiden som bryr sig om mig och då går det bra.. jag känner mig hopplös just nu, jag har inget direkt hem, inget jobb och sover inte och lite andra saker... men jag har ju underbara vänner och det är det som betyder så mkt att man orkar gå upp, sminka sig och gå ut. jag har veckan uppbokad av folk som vill ta en fika eller bara träffas. så har det liksom inte vart på evigheter ! Så skönt att man vet att folk bryr sig och att de stöttar mig. de förstår att jag kanske inte är på toppen humör hela tiden. 
Radera alla minnen, jag önskar jag kunde raderas många delar av mitt liv. de delar då jag blivit, skadad, sårad och ner tryckt. jag hatar de dära minnena. men så är det ju ,det är de som gör en stark. men just nu känner jag mig inte så stark faktiskt. jag fattar inte vad som händer? varför? :(
Skulle bara vilja att någon satt en hel dag och höll om mig. höll mig nära, någon som jag tycker det skulle kännas rätt med , någon som inte gjorde det för att de vill få mig i säng eller något. för saknar närhet men vill inte ha det med någon som inte betyder något för mig. det är bara elakt mot den personen och absolut mot mig själv då jag vill hinna gå vidare med mitt liv. men närhet... det är något som alla behöver och jag känner behovet när jag vaknar ensam i en säng och inser att det finns ingen som tänker ligga sked med mig.. men jag har klarat det förut då MÅSTE jag klara det denna gången med. men jobbigt, ja det är det . plus att jag nu för veta att det redan går rykten om att jag är "med" massa killar... öhh? :S får man inte titta på film med folk längre eller? Jag vill inte ha ngt förhållande, blev ju för fan nyss dumpad.. guud. vad är det för fel på folk?

jag önskar man kunde stänga av hjärnan , sluta tänka så jävla mkt som jag gör. tänker tänker tänker...
gud blir tokig på mig själv. alla planer för livet... ja de försvann .. men jag får hitta nya mål fast det kommer ta tid. mitt mål just nu är att försöka gå vidare och hitta mig själv igen. bara va och ha kul med vänner som jag tycker om att umgås med..

ingen vet och ingen kan förstå vad som snurrar i mitt huvud!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: