nelllan

lycka

Cornelia, 19 år och singel

Kategori: Allmänt

hejsan.. känslorna är fortfarande förvirrande för mig. fast allt känns bättre idag! :)
skööönt kan jag säga. fick till och med sova några timmar inatt.
igår blev det att träffa erik och snacka lite skit och sedan blev det film hos Robin :)

mobilen plingar och jag känner mig då inte ensam..
Jag har så fruktansvärt underbara vänner ! jag är så himla glad över att ha er! guud vad skulle jag gjort utan er.
och ni alla har så rätt, jag kommer klara detta och detta är bättre för mig, att jag förtjänar något bättre! nu kan jag göra vad jag vill igen och hitta mig tillbaka till den jag egentligen är, fast det har jag ju redan påbörjat! =) jag är bra för den jag är :) ska inte behöva ändra på mig för en liten små pojke.. :P för ingen alls ! acceptera den jag är, så är det bara!

jag ska nu senare träffa Sanna förmodligen :) <33

Senare ikväll får jag se vad som händer och fötter!
Fan , jag är 19 år och singel och en tuff brud i lyxförpackning ;D  hahahahaha ^^

Puss på er folket ! / Cornelia ( nellllan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: