nelllan

lycka

8 Sep -hemma igen

Kategori: Allmänt

heej. Nu är man hemma igen efter en resa på vattnet :P

blev en rätt fartylld resa. började med att Anna och Janne kom och hämtade oss klockan 12.00, knäckte sin första då :) Blev bara mer drikande under vägen :P haha. kissenödig blev man ett antal gångner allihopa :P Janne körde och jag och Anna satt i bak =)

när vi kom på båten så gick vi först till taxfree och köpte lite :) Sedan gick vi och käkade. Blev på ett riktigt mysigt ställe och jag käkade fläskfile, gottgott :) drack lite och sedan gick vi till hytten för att för festa:P hahah där kom alla slag av samtals ämnen upp, mest sex då :P Mest om våra personliga sex liv och vad man gillade och inte gillade :P haha och mkt porr pratades det om ..:P hehe !!

Sedan blev väl alla rätt fulla , speciellt jens då... var jobbigt ett tag men sedan när vi kom upp till dansgolvet. det var det roligaste på hela kvällen ! åå vad jag älskar att dansa ! så där tog jag över (A)

haha sedan gick vi ner till hytten och där gjorde vi upp vilket par som fick ha sex först xD haha. Eftersom vi alla hade samma hytt och låg typ mindre än en meter ifrån varandra :P haha så när det var Anna och janne som tog över hytten gick jag och jensen och köpte en pizza bit :P men precis innan vi skulle äta började jag må mkt dåligt. usch , men när jag sedan fick sova gick det över. Vi somnade väl vid fyra :P sedan blev det frukost och sedan blev det lite spelande och sådant på båten =) åt och köpte det sista på taxfreee...

Tack för en bra resa :) Visst vissa saker hade kunnat skippas men blir väl alltid ngt som är mindre bra :P
åker gärna på ngn mer sådan här resa :D


Pusshaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: