nelllan

lycka

5 sep

Kategori: Allmänt

heej.
idag har jag och jensen vart i lidkping och hjälpt Janne med sitt ljud hemma :) eller Jens har hjälpt janne med ljudet ^^ jag satt mest och tittade på (A)

sedan bar det av med en fika med SAnna och Anders, mkt trevligt får jag säga :)
men nu är jensen och jobbar så är ensam hemma :/ Men imorgon bär det av till STOCKHOLM för att åka iväg på KRYSSNINGEN till Åbo! :) fan vad kul det kommer att bli ( hoppas jag iallafall) blir att festa lite i bilen på vägen till stockholm och sedan på båten och ha roligt tsm :)  

men ikväll vet jag inte vad som händer? anntingen sitta och bara ta det lugnt och ta hand om mig själv lite, eller se vad alla andra folk gör ^^


Jag har en konstig känsla i kroppen, vad är det nu då? vad är det som kommer hända ? det händer alltid ngt när jag känner just denna känsla :/


Pusshejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: