nelllan

lycka

4 sep!

Kategori: Allmänt

Idag fyller min allra bästa vän år, Grattis Ida! :) hoppas du får en underbar dag! tänker på dig, förlåt att jag är 40 mil bort och inte kan vara med dig denna dag ! <3

Även idag är det 9 månader med Jensen, hade varit 1 år om  1 vecka om vi inte gjort slut men idag är det exakt ett år sedan ... ja.. jag riktigt föll för dig, jag sov över hos dig och vi hade sex för första gången! <33 mys ;) jag älskar dig jens!

ikväll blir det nog utgång, med Sanna och hennes pojkvän och hans vänner :) Även jens om han kan. Annars blir det en lugn kväll :)  det funkar det  meeed!! :)





Du är fan körd, nu tänker du ta ifrån mig det enda som jag riktigt har kvar från pappa! Jävla kärring, du är fan sjuk! Du kan inte absolut inte kallas mamma. för det är du inte värd. Jag fattar mig inte på dig alls?
du är nog allvarligt talat sjuk, mentalt sjuk. det är synd om dig. Du bara sårar och mig ska du inte komma åt igen och såra så mkt som du redan egentligen gjort. Förstört så mkt. Du har gett mig ett dåligt  självförtroende för att du jämt gapade och skrek på mig för att du jämt blev sviken av män som du hela tiden valde om och om igen.
du tryckte ner mig för att själv må bra och struntade i att jag var rädd för män du träffade. När de stod och bankade på dörren och gapade och skrek så slutade det med att du släppte in dem. hur många gånger satt jag inte och grät på mitt rum och var livrädd. nej fyfan, usch jag förstod inte föräns  för ett år sedan att du egentligen bara brydde dig om dig själv. Att allt du gjorde var för din skull och inte för min som du alltid sa. men jag var ju så dum att jag alltid vill tro på människor att de kan förändras, att ge en andra chans eller fler. måste nog sluta med det. för jag blir bara sårad själv.

Allt jag ville när jag växte upp var att vara normal, ha en normal familj. med mamma och pappa och syskon.
men nu vet jag att det handlar inte om det. det handlar om att ta vara på dem som man har i sin närhet. jag har en ny familj, jens! och jag har 3 syskon som jag är så glad att jag har! <3 så tack för att ni finns !
Och även alla mina underbara vänner som jag har. ni gör livet värt att leva! :)


Nej nu har jag skrivit ner mina onda och goda tankar :P så nu ska jag göra iordnin mig ;) pusshaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: