nelllan

lycka

27 september

Kategori: Allmänt

hejsan.
jag vet fan inte hur jag ska göra med ngt. jag vill egentligen bara dra. packat väskorna i två dagarna nu men något som stoppar mig hela tiden. är det känslor eller feghet? jag har ingen aning? Jag vet inte vad jag vill alls med mitt liv.. fyfan hatar att gå runt och inte ha en aning om vad jag vill ..  jag har ju så många vägar att ta.
Jag vet bara inte vad jag vill.. jag vet inte hur jag vill att mitt liv ska se ut. :(
jag kan anntingen bara dra, inte säga ngt till ngn bara dra och sedan skriva när jag är långt borta..
eller så kan jag välja killen, han som nu insett hur mkt jag betyder för honom.. och insett hur han behandlade mig under vårat förhållande.. han insåg inte vad han hade förän han förlorade säger han.. men jag vet inte om jag vågar ta tillbaka honom.. tänk om det blir som det var förut.. det skulle jag aldrig klara av.. men jag märker ju skillnad på honom redan nu.. och jag älskar ju faktiskt honom.
eller så stannar jag i Skara ett tag till som singel och lever livet..
som sagt det finns många vägar till och jag vet inte vilken jag ska ta alls?? Det är så jävla svårt.

Jens, du får aldrig tro att jag inte älskar dig. Jag älskar dig med hela mitt hjärta. men jag vet hur du var innan, och jag vill inte ha det så igen. ja vet även att du vill ändra på dig och att du älskar mig mer än ngt annat. du säger ju även själv att jag är det bästa som har hänt dig och att du kan inte leva utan mig.  och du ska veta att alla de orden betyder så mkt! men jag vet inte riktigt hur jag vill än, och det vet du med.
men du ska veta att du finns i mitt hjärta <3


jag vet fan inte hur jag ska göra, och ingen annan kommer kunna hjälpa mig heller, eftersom det är mitt liv och mitt beslut. det som är så svårt . man kan be om råd men ingen kan egentligen hjälpa mig med detta. för allt handlar om hur jag känner och hur jag vill ha det. och det är det som jag inte vet nu..

tur att man har underbara vänner och syskon!! <3

Kommentarer

  • natta säger:

    hehe nu har jag kollat, el snarare bläddrat i din blogg^^ visst är ju duktig :P kram natta

    2009-09-29 | 11:29:22

Kommentera inlägget här: