nelllan

lycka

23 september

Kategori: Allmänt

Hej !

allt är förvirrande just nu, jag har ett stort beslut att fatta.
Jens vill ha mig tillbaka och verkligen har ändrat på sig men kommer det att hålla så? Han säger ju att han älskar  mig varannan minut .. =) han vill verkligen att det ska funka mellan oss, det märker jag. Och han gör allt för mig just nu. Och jag vet att jag älskar honom med. Bara rädd att allt ska bli som förut, och det vill jag verkligen inte uppleva igen.. Jag ska ju flytta ifrån skara, och han säger att han tänker följa med. Vi får se vad som händer :)


Varit lat med träningen de senaste dagarna, inte bra alls.. så nu blir det att göra lite :) Fasikens har ju precis börjat att gå ner i vikt så måste fortsätta :) Gillart ju !

Igår gjorde jag inte så mkt alls, tog det mest lugnt, min syster från Gbg ringde mig :D pratade ett bra tag om allt och inget, riktigt trevligt :) Jag är så glad att jag fått tillbaka mina två syskon från pappas sida. Längtar tills jag får träffa dem :)

Jaa, många känslor som går upp och ner just nu.. får se vart livet tar mig !
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: