nelllan

lycka

vanliga dagar

Kategori: Allmänt

hejsan.
ja dagarna går rätt fort. tidern springer förbi. snart har väl månaden sprungit förbi mig och det är dags att åka till dalarna i fem  månader. Då man ska jobba typ varje dag.. även jul och nyår som sagt men det får faktiskt  vara så. jag måste ha pengar..
kommer att sakna er så mtk vännerna mina. jag känner det redan nu att jag kommer sakna er massor. Sanna dig kommer jag sakna ihjäl mig efter. <33
Men det är väl nu som man märker, vilka som är ens äkta vänner. vilka som fortfarande hör av sig och fortfarande bryr sig fast man är massa mil ifrån.
Det märkte jag med en gång när jag flyttade ifrån Älvdalen. Ida och fredrik, ni är verkligen helt underbara vänner  och ni har verkligen  bevisat vilka underbara vänner ni är !  <3

Det känns lite konstigt att flytta upp igen i landet men det ska bli kul att få en riktig vinter! ^^
att få uppleva massa massa snö hela vintern istället för slask och regn som i Skara.
Komma till mina hem trakter men ändå att åka ifrån de som står mig nära i skara. Inte för att det kanske är så jätte många eftersom att många bevisat att de endast är falska och inget att ha som vänner tyvärr. :(
Min syster och min systerson sebbebus kommer jag sakna massor ju! Sebbe är för söt, han tycker inte om alls att moster ska försvinna i fem månader och tycker att det ska bli jätte tråkigt. Gud han kommer jag att sakna, min lilla sebbebus. 



aldrig trodde man att man skulle få höra de orden av just dig. du som ska vara kallad min mor?  fast som du sa själv, jag är föräldralös från och med nu..  men jag klarar av detta. jag är stark. det vet jag att jag är , fast jag är rädd.. mkt rädd. jag är rädd att vara ensam.. men ändå vet jag juh att jag har vänner och mina syskon. Det vet jag juh att jag har.
allt känns så osäkert bara med mitt liv just nu. jag vet inte riktigt vad som händer.?  jag har ingen större koll och jag orkar inte riktigt ta kontroll över det heller just nu. hade varit skönt att bara försvunnit från allt och alla bara ett litet tag men jag skulle sakna ihjäl vissa så jag klarar ju inte av det. men vill verkligen hitta mig själv igen och komma på vad jag vill med mitt liv. sluta låta andra styra över mitt liv som jag tillåtit så länge. om det inte varit min moder eller andra som hon blandat in i vårat liv så har det varit pojkvänner. Nu vill jag fakriskt ta reda på vad det är jag vill med mitt liv. Men ändå känns det som om jag har så många krav på mig runt om. så många andra som jag måste tänka på i mina beslut, eftersom jag inte vill såra ngn ... men varför måste jag hela tiden sååra mig själv?? det borde la inte vara rätt det heller.? eller sätter jag mig själv i problemen, mitt fel att jag kanske kommer såra ngn? Ibland önska jag att jag bara kunde ge endel av mig själv till alla som vill ha en för att göra alla nöjda.. för jag orkar inte med att känna att jag sviker någon.  Så många tankar och funderingar just nu. Många tycker nog att jag är komplicerad och konstig.. men mitt liv är så.. och det har alltid varit så och kommer nog alltid att vara så :/ men jag har ju börjat att vänja mig..:P hur dumt det än låter så har nab gjort det. man orkar snart inte kämpa emot problemen. bara låta dem komma och sedan göra sitt..

nej nu ska jag sova och kanske är mina tankar lite bättre imorgon. jag önskar bara att jag slapp allt ibland. men ingen ide att fly från problemen.

Puss och godnatt folket. nu ska jag soooova !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: