nelllan

lycka

sjuklinh

Kategori: Allmänt

tjosan

denna helgen har varit mkt spännande. i fredags blev det mkt festande..:P haha ^^ jag, Jens, Sanna och daniel för festade lite..:P eller jag stod nog för mkt..sedan blev det bowlingen och det var skojsigt. förutom att inne på dansgolvet var det bara jag och jens som dansade.. haha .. massa gamla gubbar satt och tittade på.:P

det var ändå rätt mkt folk :) många som man kände =) lördagen blev lugn, skulle gått ut men eftersom att jag var så himla bakis..:P fyfan usch säger jag..:P haha blev att spela tv spel istället.
Söndagen igår var undebar =) vaknade vid 9-10 men gick inte ur sängen förän vid halv ett..:P då gick vi till stjärngrillen och käkade , mums. blev sedan att ta en promenad.. kallt men mysigt. gick till Ica sen och köpte massa gott och gick hem till jens. kollade på 2 filmer och spelade massa tv spel. mjukiskläder hela dagen. en riktigt slapp dag alltså. men riktig härlig. bästa söndagen på länge!

men idag vaknade jag som sjukling :( inge vidare . .. men men .

gud, allt känns så konstigt men ändå bra. allt är så upp och ner. jag vet inte riktigt vad jag vill och det gör mig galen på mig själv. jag brukar ju veta vad det är jag vill men nu står jag mitt i allt och vet fan itne vad jag ska göra ? :( jag är förvirrad. kan ju inte ta hjälp av ngn annan eftersom det är mina problem och mitt liv och min framtid.. shit jag blir tokig på mig själv .. men men jag får väl låta tiden gå och låta ödet föra mig dit jag ska :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: