nelllan

lycka

shopping igår

Kategori: Allmänt

dagen igår var mkt giviande kan jag säga =) mkt shopping. dagen började med att jag och jens åkte till skövde vid elva och halv tolv började shoppandet :) åt lunch vid två =) Och gick runt i alla affärer och hittade massor =) båda två, hihi du är så bra att shoppa med ..:P du vet vad jag gillar och ger bra råd  och tycker inte det är tråkigt att gå runt i flera timmar och shoppa utan tycker det är lika roligt som jag :) det tycker jag om..:P för endel killar hatar ju att shoppa..:P

efter vi shoppat berättar jensen att vi ska se på bio :) det var inte en så bra film men vi hade ju skoj ändå ^^
haha det som var rätt roligt var att vi gått runt i mjukiskläder hela dagen och efter filmen skulle vi äta igen så då bytte vi om snabbt till det vi köpt under dagen på en toalett..:P hahahaah!! Blev mkt god mat, jag åt fläskfile, pommes och bea sås och wokade grönsaker. mkt gott :) sedan gick vi till Harrys för att ta en drink men det var för mkt äckligt folk där så vi gick till Voda eller vad det hette och guuud vad mysigt det var där :) tog en drink där och sedan blev det att gå till bussen :) 23:15 åkte vi hem =) blev en lååång dag i skövde och den var mkt uppskattad, tack jens! =)

Det jag köpte var :

Ett par skit snygga högklackade stövar
1 svart stickad tunika
7 strumpor
4 trosor
2 bh:ar
2 linnen
1 skjorta
1 kjol
1 halsband
1 armband
2 par leggins
1 par strumpbyxor

fast inte riktigt klar, ska tillbaka och köpa lite som jag var osäker på oxå :) men en lyckad dag och jens hittade oxå massa snyggt...:P

en mkt mkt mkt bra dag kan jag säga !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: