nelllan

lycka

jobb..

Kategori: Allmänt

Nu  var det några dagar sedan jag skrev igen..:p
ifredags blev det för mkt alkohol för mig och i lördags så var det bara att ta det lugnt och sedan blev det film tittande på kvällen med emil.. :)
Sedan nu i veckan har jag inte gjort så mkt..:P

Förutom att jag då fått jobb.. I Fjätervålen i 5 månader. åker i början av december och ska vara där tills i slutet av april.. det är en ganska lång tid men så får dte vara. jag måste ha pengar :) blir även att jobba över jul och nyår och det är väl inte super kul.. kanske även missa kalle på tv på jul :( men men jag är glad att jag har ett jobb och att det är i dalarna :D för då kan jag träffa min Ida mkt mera :D  Linn jobbar bara 3 mil därifrån oxå så kan även träffa henne :) skooj!

Kommer sakna mina nära och kära i Skara! :( Men jag finns på mobilen och kommer ha med mig min dator..
Så det är bara att höra av sig till mig, kommer se till att ha fixat laddare till telefonen tills dess :)
KOmmer sakna er massor ! men vi får se till att ha skoj nu den sista månaden :)
Sedan går nog 5 måander rätt fort ändå får vi hoppas! :) För mina underbara vänner , jag kommer sakna er <3


IDA - nu kan vi ju träffas mkt mer, får se till att jag kan få ledigt ngn dag då och då så jag kan komma till dig i älvdalen :D och så kan du ju sova hos mig och så kan du åka i backen när jag jobbar ngn gång ^^ <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: