nelllan

lycka

helg :)

Kategori: Allmänt

Nu är det helg igen ^^ alltid lika skoj :P Imorgon blir det att festa med min gummsa Sanna och hennes vänner :) Ska bli skoj, riktigt roligt att lära känna nya människor ^^ Ska även på Olins senare på kvällen då :P DANSA!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, håller på att tvätta! får se vad folket gör ikväll, ngt ska jag väl kunna hitta på..:P hihi :P
Sedan på måndag blir det att åka till dalarna i några dagar. :) Ska checka in jobbet och sådant.:P ska bli spännande.:P Jag är nervös inför jobbet eftresom det kommer vara mkt nytt att lära sig och mkt strssigt då och då ..:P men jag lär mig väl. det gör man väl det..:P


allt känns ganska konstigt. jag vet inte riktigt vad som händer med mitt liv? Visst ska till dalarna men jag vet inte riktigt om allt annat som händer. det är ganska rörigt i min skalle just nu, mkt skallebank har jag eftersom jag tänker väldigt mkt.. men det kommer la lösa sig tillslut hoppas jag :)
jag hoppas  att jag kommer på snart vad det är jag vill med mitt liv, jag vill juh bara kunna ha lite framtidsplaner, mål i livet vad det är jag vill. just nu känner jag mig splittrad bara. jag vet inte ut eller in. men det går la över precis som allt annat. Man måste gå vidare i livet och hitta nya möjligheter. Som tur är har jag mina 3 syskon,underbara vänner ! <3 

 

ÄLVDALEN I MITT HJÄRTA <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: