nelllan

lycka

hejsanhoppsan

Kategori: Allmänt

hejsan. nu var det snart en vecka sedan jag skrev i bloggen.. hänt mkt har det la gjort kan jag säga. började med att på tors-lördag festade jag :D Sedan på söndagen blev det att åka bil hela dagen. först med Emil och Robin som då försökte göra allt för att jävlas med mig, riktigt tokar är vad ni är ^^
Sedan så kom Emma och hämtade mig vid fem och jag hängde med till Karlstad :) KOm hem idag ^^
Nu är klockan snart ett på natten, har umgåts med robin den tokan..:P suttit på stationen och slått halvt ihjäl varandra..:P haha! kommer ha massa blåmärken xD och hans arm lär vara blå..:P

Tiden i karlstad har varit hur rolig som helst, vi har verkligen haft skojsigt. Tokiga har vi varit. :P
Så många tokigheter och kommentarer som fällts som vart skojsiga var det länge sedan jag upplevde.:P
Men nu är jag tillbaka i Skara och jaa..får se vad som händer :)

Mycket som snurrar i min skalle..jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. har så många vägar. jag vet ju att jag inte vill bo i skara. jag avskyr staden skara. 80% är ju bara rent falska, snackar skit för att de inget liv har själva... herregud. menmen. Nu ska jag inte vara så hatiskt..:P haha !!

Nu sitter jag i soffan hos syster.. borde la egentligen lägga mig ner och sova.. men gud vad tråkigt det är att sova på soffan.. :/ jag är så glad att jag får vara hos syster men att sova på soffan är la inte min grej kanske. min rygg uppskattar inte det :(


Beslutångest på högnivå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: