nelllan

lycka

skara igen..:P

Kategori: Allmänt

nu är man tillbaka i skara igen. helgen blev trevlig och göteborg var mkt kul :)
började kvällen med att checka in på hotellet och sedan gick vi till Murveln för att käka, blev fläskfile, pommes och beasås :) mumsigt värre. blev sedan att gå på bio, flickan som lekte med elden. den var la bra men ettan är bättre =) Sedan blev det att bara kolla tv resten av kvällen.
Dagen efter blev det min efterlängtade hotell frukost, älskar det!! :D Sedan gå runt i stan i flera timmar, eftersom jag inga pengar hade så var jensen snäll och köpte mig lite kläder ^^ tack jens.
Sedan blev det att åka hem runt fyra ^^

På kvällen blev det att ta en riktigt lång promenad, en och en halv timme. riktigt skönt var det :) Sprang till och med en bit ^^ ska försöka komma igång lite med att börja gå, bra för kroppen :)
Idag blir det att kolla på ny fon ! :D *hoppas*

Vad som händer mer idag har jag ingen aning om, vi får se vart dagen tar mig ^^,


hur jag mår just nu, ja.. hmm det vet jag faktiskt inte. mkt som händer runt mig! rädd att jag kommer såra ngn. just nu det som jag vet är att jag är singel och drar till Idre om 3 veckor och ska vara där i 5 månader och jobba ihjäl mig.. men det är gött, får tankarna vänta lite.. jag får ta en dag i taget och sedan se vad som händer med allt. rädd..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: