nelllan

lycka

sjukling

Kategori: Allmänt

Sjuk igen då.. usch vad trött jag blir på detta. Förkyld, feber, ont i halsen och huvudvärk.
Att jag alltid ska vara sjuk dåh..
det är fredag idag och har ingen aning om vad jag ska hitta på mer än att ligga kvar i sängen och ta det lugnt..:P
Jens tar hand om mig just nu när jag är sjukling..:P nu är han och köper nässpray åt mig..danke.

Blir nog att kolla på sagan om ringen filmerna i helgen, kollade på ettan igår. Så blir kanske 2:an och 3:an idag om jag orkar eftersom att 3:an  är nästan 4 timmar.. usch vad länge at sitta still...:P

Imorgon blir dete nog att träffa på Emil ^^


- stora funderingar på hur livet kommer se ut om några år. eftersom att jag inte vet vad jag vill med livet längre.
jag vill kunna veta mer vad jag vill, men det är som om jag tappat det..? Nu om 2,5 vecka så flyttar jag ifrån skaraborg i 5 månader.. jag vet inte riktigt vad jag känner för det? Det känns bra att komma ifrån skara och alla falska människor som finns i denna stad, alla som snackar så jävla mkt skit. Men ändå känns det komplicerat, kommer juh ändå sakna mina vänner och min syster som bor här. Och sedan är det juh okänd mark som jag kommer till, ska jobba med ett jobb jag inte prövat på innan och jag ska bo med människor jag inte känner förutom jens dåh. men jag kommer närmare min Ida, och det känns underbart. vi kan umgås mkt mer och det betyder massor, Ida du är min bästa vän  <3

jag vill bara veta vad jag vill med livet igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: