nelllan

lycka

göteborg

Kategori: Allmänt

Tjaa.

Igår blev det festande för fulla muggar hemma hos emelie:P haha tack för en rolig kväll :)

Idag, söndag så har jag åkt till gbg med jens. vi har varit på bio och käkat mat, riktigt trevligt. tack jens. vi ska kolla lite efter skor till mig i morgon och även se om jag kan hitta ngn ny fon ^^ eftersom att jag blir snart tokig på min..:P

det har varit en trevlig helg och nu börjar vardagarna igen..:P haha ^^ nu är det inte långt kvar tills man ska upp till dalarna, 3 veckor. kommer sakna endel människor men så är det, man får ta de jobb man får och jag får ju även 5 månader med massa massa snö och det älskar jag :D lära mig åka skidor ordentligt och så ..:P haha..

nej nu ska jag faktiskt nog sova lite, för imorgon ska man gå på stan hela dagen och allt..:P haha..
natti natti folket. ha det bäst! Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: