nelllan

lycka

fortfarande sjukling

Kategori: Allmänt

Fortfarande sjukling då.. Fast idag är det ännu värre. febern stigt och snuvan kommit igång på riktigt. Tur att jensen stack iväg och köpte nässpray åt mig i morse..:P haha!  Idag gick jag inte upp ur sängen förän vid typ halv fem eller ngt..:P Snacka om att jag är lat nu när jag är sjuk, samt att jag är sur xD Blir det när jag är sjuk.. inte bra..:P men ingen är perfekt ;) Hoppas att jag mår bättre imorgon, så att man kan njuta lite av att det faktiskt är helg ! :) annars blir det väl bara att ta det lugnt, och kolla på den tråkiga tv:n.
Ville kolla på bio idag men 2012 var slutsåld och det var den enda som jag ville se..:P

nej det blir att käka chokladpudding snart och gotta ner sig i sängen men tv:n framför sig och massa kuddar runt sig. :) ^^

Livet tar sina egna små vändningar. jag vet fortfarande inte vad jag vill men försöker övertala mig själv att sluta tänka på det och ta dagen som den kommer och låta livet visa mig vägen själv. Det som händer, det händer.. Sedan vad som blir konsekvenserna.. aa det får jag ta då!
Visst mkt som oroar mig men så får det vara. jag orkar faktiskt inte bry mig helt och fullt ut längre. förut ville jag planera upp så mkt.. jag visste fasikens halv mitt liv framöver. men nu känner jag att jag släppt det och tänker på istället vad som händer nu :) lika bra så , ellerhur ?

om 2,5 vecka får jag träffa min bästa vän ida och det längtar jag fruktansvärt mkt till kan jag lova ^^ Det har gått 5 år sedan jag flyttade ifrån dalarna och vi är lika bra vänner nu som då, om inte närmare! Vi kommer alltid finnas för varandra och det som betyder så mkt, tack för att du finns gumman och alltid lyssnar och ger råd när man behöver <3 Du vet att jag alltid finns här för dig med :) <33


nej, nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och försöka bli mer glad ^^
Blir chokladpudding och tv nu, puss på folket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: