nelllan

lycka

natten

Kategori: Allmänt

hejsan :)

klockan är nu snart 01:00 :) ska sova snart!
kvällen har spenderats med min granne ellen :) vi har tjötat och ätit lite och haft skoj :)
mina ben bränner och även lite överallt annars på kroppen men solen blir det allt i morgon igen med ellen och senare på kvällen blir det allt att grilla :D jag,jens,ellen och erik :) Mys. saknar dej älskling.
på dagen ska jag nog plugga lite och nog besöka min syster! <3 sedan ska jag köpa solkräm kan behövas nu när jag börjar bli röd och så.. svider som sagt på mina ben :P haha!

Saknar då min lilla älskling mkt, andra nattem utan dig men i morgon då jävlar, mys på högsta grad ! ;D <3
pusspuss på dig jensen<3

jag önskar alla läsare en god natt så skriver jag mera i morgon :D När jag sovit ut och så!

Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: