nelllan

lycka

.......

Kategori: Allmänt

nej fyfan, hur kan hon göra så här ?? igen. Jag blir galen, fattar hon inte att hon kommer förlora mig igen om hon gör om allt hon gjort förut...? fattar hon inget eller? varför ska allt hända mig hela tiden, jag orkar inte med detta. ska det bli som förr igen alltså... jag står inte ut ... :'(

Jag tog mig i kragen och förlät henne och vad får jag tillbaka, samma skit igen. Är hon helt dum i huvudet?
jag orkar inte ha det så.. om hon nu väljer detta igen då är det lika bra att ta bort  henne från mitt liv för alltid.. hon kommer aldrig att ändra sig... varför kan jag inte bara ha ett mer "normalt" liv.. ??
jag orkar inte med allt hela tiden. när mitt liv äntligen verkade som om det skulle bli bra igen.. vad händer då... jo hon förstör det,  som vanligt då..


jag vill inte ta studenten längre, jag vill hoppa över den!! bara flytta här ifrån och börja jobba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: