nelllan

lycka

9 maj - 09

Kategori: Allmänt

Tjosan!! :)

Igår blev det bowlingen med, Jensen, Emma, Sanna, Josse och Kim :)
Vi var där inte allt för länge gick sedan till Olins där jag och jens inte stannade länge utan gick hem och sov istället! Vaknade rätt tidigt som vanigt men lyckades somna om! Blev att åka på marknaden i Axvall med Syster,Johan och Sebbe och Jens såklart då! fast fan vilket konstigt väder :P haha!

Nu har jag suttit & planerat upp alla mina fucking arbeten jag ska ha gjort innan jag slutar.. är sjukt många.. tror jag har mest i klassen att göra xD haha nej kanske inte men känns som det :P
Kan ju inte rå för att jag har världens sämta emunförsvar :(

Planerade även studenten med syster igår, hon är bäst! :) <3 Kanske ordnar sig lite, vet icke än men kanske!! *hoppas*  Men utan min moder ska det bli.. inga föräldrar alls på min student... :/ menmen.. jag är stark och klarar mig igenom detta med.. hoppas jag! Tur att jag har min jens, min syster och mina underbara vänner!! <3
önska bara att ngn gång i mitt liv att det skulle kunna vara lätt, men nejnej.

Så mkt som är i huvudet på mig just nu, jobbigt... jag hoppas att allt löser sig till slut !! =) får vara positiv innan folk börja tycka jag är jobbig!! :/ :P



nej nu ska jag plugga, skriver nog mer senare :) Pusspuss Cornelia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: