nelllan

lycka

5 maj 2009

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan.

Igår så firade jag och jens, typ halv års dag :P varit tsm 5 månader i sträck men räknade med lite av den första månaden och då blir det ju 6 månader :) Ska fira lite bättre nästa månad när det oxå är halv år :P
Han var iaf super gullig, hade köpt champange och jordgubbar och en MIRANDA NALLE :D jag bara älskar dom alltså :) * det vet han* och sen är jätte gulligt kort som han hade rimmat i ... naaaaw! <3

Igår hade jag dans, och jag verkligen ansträngde mig...idag fick jag känna av detta. har haft fruktansvärd träningsverk. kunde knappt ta mig ur sängen.. :S helt sjukt .. inte ens kunnat gått ordentligt.
Men tror ni inte att vi hade idrott idag plus att jag har haft dans efter det. på båda lektionerna ansträngde jag mig , fast jag höll på att dö av att det gjorde så ont. och nu är min kropp helt fucking död.. orkar knappt röra mig :P haha!

Vi spelade spökboll på idrotten och jag blev kvar sist på min sida.. och de försökte gång på gång träffa mig men lyckades inte.. haha ! Killarna fick nästan dåligt självförtroende för att de aldrig träffade mig. hihi. jag är duktig. (A)
De missade säkert 20 ggr eller nött xD var skit skoj :D jag hoppade undan eller duckade eller något :)


nu sitter jag i älsklings säng, har duschat men hade inget eget så nu luktar jag kille efter hans schampoo och tvål :P haha. men det får jag la göra då. för jag orkar inte bry mig xD hihi.


Nej nu orkar jag inte skriva mer.. ha det bäst!

JAG SKA FLYTTA TILL LIDKÖPING :D <3 men min underbara JENS! <3


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: