nelllan

lycka

31 maj - sol sol sol :)

Kategori: Allmänt

Hejsan :) Igår så flyttade vi då alla jens saker .) efter det så åkte jag hem och gick ut och satta mig och sola :)
Efter en timme kom Ellen ( min granne) och hennes kompis robin :) Vi satt i 2,5 timme ihop och solade :) helt underbart :) hade jätte trevligt!! hade vattensprayflaska :) så satt och kylde oss ner med den :)
Sedan var jag med josse,sanna och fia igår :) Drack lite men orkade inte gå ut sen ändå :P haha!

Idag har jag vaknat och sen gick jag och satte mig lite i solen, fast tröttna och gick in för det var så varmt, skrev sms till Ellen och sen frågade hon om jag ville hänga med till Skaravallen och se på fotboll, så jag hängde med dit. och jävla vad varmt det var :P haha! skiiit varmt! Sedan gick vi in till stan och tog en glass och köpte en till vatten spray flaska :P Satte oss i solen och låg där i 2 timmar :D Spelat kort och tjötat skit :)
Ska träffa henne lite senare för att hon ska till sin modern nu ! :P
så ska vi slappa framför tv:n tror jag!

Shit jag har verkligen börjat få färg , skit glad över det förutom att på benen så bränns det men men :P haha!
tack vare Ellen som jag klarar av att vara kvar där ute, för det är så tråkigt att ligga själv :)
Älskling kommer hem i morgon, massa pussar och mys då! :) <3 blir även grillning  med Ellen och hennes pojkvän! Mys!

saknar dig älskling, du betyder allt för mig!! <3 Kyssar och mkt mer ... grr ;) <3


Pusshejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: