nelllan

lycka

30 maj - shit vad kul det var :D

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan!

Shiit vilken kväll det var igår :) Jag och flickorna hade bestämt att vi skulle ha en myskväll, det slutad emed att vi gjorde i ordning oss och blev fulla och gick på bowlingen :D var så jävla roligt! haha! Fan vad kul vi har ihop <3

Josse du är för underbar min lilla pussgurka! ;) <3

idag har vi flyttat alla jens saker till lidköping, jens mamma och pappa kom och hjälpte till :D de är hur snälla som helst!
Jag och Lisa ( jens mamma) kommer så bra överäns, haha jag och Lisa mot Jens och Jan! xD haha!

Ikväll blir det nog tjej kväll igen :) Jens har åkt till Hova för att sälja bilen :) han är så duktig. JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET !! <3 du och jag jens, som du sa igår, FÖRALLTID :') <3

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Puss på dig gumman :D <33

    2009-05-31 | 17:26:12
  • Cornelia säger:

    <3<3

    2009-06-01 | 00:50:54

Kommentera inlägget här: