nelllan

lycka

28 maj - ojoj

Kategori: Allmänt

Hejsan.. igår var det la så där  men men..

Idag gick jag inte till skolan utan stannade hemma, hostar som fan..
igår lämnade jag in 2 uppgifter och gjorde 2 redovisingar..
Idag hittills har jag gjort snart 3 inlämningar till :) Måste sätta mig och göra svenskan och samhällen.. så fort jag bara orkar måste vila lite fan dör ju av allt pluggande..

usch allt känns jobbigt eller inte allt men mycket. mina pengar räcker inte till. fan att studenten ska kosta så mkt. jag vill snart inte längre ta studenten.. :/  jobbigt.

Jens, jag älskar dej hur mkt som helst. hoppas du står ut med att mitt liv är lite jobbigt nu.. <3
du och jag, så det ska va!! <3

jag har mina underbara flicks <3 ni betyder så himla mkt älskar er mkt !! <3
Ida - SAKNAR DIG SOM EN TOKA!! fan att vi ska bo så här långt ifrån varandra. :'( jag vill bara ha min bästa kompis i samma stad..!!! <3 älskar dej gummsan!



Pusshejsan

Kommentarer

  • Ida :) säger:

    Å jag SAKNAR DIG!!! :*(

    Vi kommer alltid vara BÄSTA vänner oavsett avståndet!

    En dag kommer vi bo i samma stad/by igen, det måste vi! Älskar dig tvilling! <3

    2009-05-28 | 20:53:21

Kommentera inlägget här: