nelllan

lycka

26 maj - festa

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan...

idag skolan.. först samhäll där vi gjorde fyrahörnsgrejs...(svarade på frågor)
OCh sedan religion där jag hade redovisning som gick hur bra som helst, fick MVG på den :D *jippie*
Och sedan svenska.. som vi inte hade :P
När det var lunch var det jätte äcklig mat så jag och chrille och magnus bestämde oss för att åka till donken då hängde Eva och Mona på oxå :D <3
Sedan skolan igen och vi satt och snacakde om ikväll då vi ska festa.. jag och fia gjorde även klart ett arbete.. gött!!
efter skolan var jag nu lite med Josse och fia , mys på er flickor <3

Nu ska jag plugga som fan innan jag sedan ska göra mig iordning och supa senare ikväll med klassen :D <3 hihi!
Så glad över våran klass alltså :) iaf lite mer än 50 %... endel kommer man la inte överäns med men men :P
SNART STUDENTEN :D * GRYMT*

Jag har helt underbara kompisar, tack för att ni finns <3 puss på er!!

Pusshej :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: