nelllan

lycka

25 maj - solen <3

Kategori: Allmänt

Hejsan :)

idag blev det först skolan men när vi kom dit så fick vi reda på att läraren hade ryggskott och var hemma..
och andra lektionen så gjorde vi inget så åkte bara hem.. :)
Sedan hjälpte jag jens lite med att bära ner saker från vinden :P
Sedan gick vi och handlade och gick hem till mig och lagade mat :) Korvstroganoff :D *gott* och sedan har vi spelat xbox och tvättat, ska faktiskt ner nu igen :)  satt även lite ute i solen förut :D

Var ju inte jätte många i skolan idag :/ hoppas det kommer fler i morgon.. blir ju tråkigt annars...
Så Pauline och Fia, jag tvingar er att komma till skolan i morgon ;) <3

Jag älskar dig Jensen <3 mys på dig !! (:


Pusshejsan

Kommentarer

  • ME! säger:

    Hehe, jag var ju där ett tag iaf (A)

    2009-05-26 | 12:40:27
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    haha, ja och det var bäst för dej ;)

    2009-05-28 | 14:50:41

Kommentera inlägget här: