nelllan

lycka

24 maj - åh :D

Kategori: Allmänt

Hejsan :)
Först måste jag säga TACK till världens underbaraste Pullinen som gör om min blogg!! :D Hur snygg som helst, du är underbar gummsan! :) <3

Idag har jag inte gjort så mkt, spelat xbox med jensen och sedan inge mer. Lämnat av jens i lidköping.. han skulle på nå femkamps grej med krogarna i lidköping & supa.. åkte med danne och han kör förfort med sin lilla bil har jag kommit fram till... :P

Har nyss dammsugit och ska nu diska och sen damma av lite.. usch vad tråkigt men det måste verkligen göras.. måste ju vara duktig ngn gång (A)

Allt känns så konstig och jobbigt just nu :/ jag vet inte riktigt vad jag ska göra??  Jag är så glad för att jag har min syster<3 världens bästa stora syster!! Vet inte vad jag skulle göra utan dig? vill inte veta heller.
Varför ska det alltid vara så här? jag förstår inte.. kan jag bara inte få ha det bra ngn gång?? kanske blir bättre när man kommer ifrån skara? *hoppas* Komma bort från denna  jävla lögn stad, folk vet inte vad sanning är här :S
Tur att jag hittat de äkta personerna och vännerna som finns i denna stad, ni flickor är bäst <3

Om folk ändå visste....


Pusshejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: