nelllan

lycka

23 maj - åh herregud..

Kategori: Allmänt

Hejsan.

Igår blev det då att  vara med danne och älskling först, vi åkte till lidköping och kollade lite :) det var markand så vi gick runt på det :P Vi vann saker ;D Haha.
Sedan åkte vi hem. Hade spelat xbox. gjorde även det när vi kom hem jag och jens. då kom Pipen hem till mig <3
Sedan Erik :) jag och  madde spelade kort medans Jens och Erik spelade Bil spel på xbox, erik är så DÅLIG förlorare :P
Sedan åkte vi hem till Oi... åh herregud.. inte kunde man tro att folk kunde vara så omogna.. aldrig mer att man vill träffa de människorna. den enda skulle slåss, den andra skulle ta livet av sig och några andra skulle knulla varandra i röven eller våldta ngn.. herregud.. Så vi gick.. orka vara kvar... jag och älskling gick till donken :) Men sen mådde jag inge bra jag höll på att spy på vägen hem.. Den festen hos Oi var inge kul :P
Sedan nu så har jag och älskling ätit frukost och sitter nu igen och spelar xbox :D hihi, Lego star wars ;D haha skit skoj :D Riktigt kul tycker jag då :P

Nej måste även göra läxor , ligger efter en heldel..
Pusshej

Kommentarer

  • ME! säger:

    Haha, det spelar min lillebror på datan hela tiden xD

    2009-05-24 | 15:13:33
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: