nelllan

lycka

21 maj - usch !!

Kategori: Allmänt

Idag mår jag icke bra kan jag säga :P haha. Igår var en riktigt toppen kväll :D för festen hos Jessica var skojsig, tre st söp ner mig.. och sedan blev det att åka en sväng med Erik och Oi, även lilla Izzefinen (: <3
Sedan blev det Olins med älskling .. var RIKTIGT roligt.. roligast på länge :D En helt toppen kväll alltså .. men i morse när jag då vaknade.. då mådde jag inte bra kan jag säga x) haha.. :P Men  nu mår jag ganska bra iaf.. blir att festa i morgon igen, hemma hos Oi... med Josse och Madde :D Ska bli så kul att umgås med Madde och festa..*längtar* var så himla länge sedan.

Har ätit pizza med Josse, kim och älskling förut idag och sedan bara tagit det lugnt. :)
Jensen ligger och sover.. han har ont i sitt öga och kan inte få ur sin lins tack vare det.. usch stackars min älskling! <3 Som har varit hur mysig som helst idag! hihi. <3

Fyfan, hur kan du ens få vara mamma? du beteer dig fan inte som en iaf. du tänkte bara på dig själv och vad som är bäst för dig. Om du förlorar dina barn skiter du i det, bara din vilja få gå igenom.. men nu har du iaf valt.. så Hejdå.. jag tänker inte förlåta dig mer. Åh, jag önskar att min pappa hade levt, så att jag hade en förälder .. men nej.. jag får klara mig själv men det är jag van vid. tur att jag har min syster & Jens <3 Hur skulle annars detta gå? :S Studenten känns inge rolig längre.. ja är nog den enda som inte har föräldrar på sin student....
Så mkt var jag värd för dig...



Pusshej

Kommentarer

  • evoo säger:

    <3<3

    2009-05-22 | 11:36:13
  • ME! säger:

    Åh, men älsklingen!!! :O <3

    Vi får prata med när vi ses!! <3<3<3<3

    Såhär ska det inte få gå till!!! <3

    2009-05-24 | 15:15:17
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    Tack flickor <3

    2009-05-24 | 17:18:56
  • Elin säger:

    vaddå tre stycken som söp ner dig? vad är de för jävla skitsnack!!!

    2009-05-27 | 15:49:07
  • Cornelia säger:

    Ursäkta? Du var inte med när det hände så varför ens kommentera??

    2009-05-28 | 14:57:42
  • elin säger:

    vilka tre var de då som söp ner dig hos jessica????

    2009-05-28 | 19:43:50
  • Anonym säger:

    Sören,Peter och rocket.. och du var inte ens med då, så varför kommer du och säger att jag snackar skit??

    2009-05-28 | 20:37:01
  • Elin säger:

    haha, skrattretande!!

    2009-05-30 | 16:15:42
  • Cornelia säger:

    okej? men det blir säkert bra Elin..

    haha, herregud..

    2009-06-01 | 12:29:10

Kommentera inlägget här: