nelllan

lycka

11 maj - 09

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan denna kväll :)

Igår blev det att jens föräldrar kom på besök :D Vi var på Jula, eller Jens och Jan var inne på Jula medans jag och Lisa var inne i djurbutiken och klädbutiken. sedan gick vi och letade efter Jens och Jan inne på Jula, :P haha
Sedan var jensens föräldrar snälla och bjöd oss på mat :D

Idag var det EU dag i skolan.. suck :P men dagen gick ganska snabbt :) hihi! Förutom i idrottshallen när det var debatt...suck. men sedan åkte, jag caro och emma till donken och fikade lite :) mys. hihi.

sedan har jag myst med älskling resten av dagen  i sägen :) *mys* hihi! <3
imorgon är det sov morgon :D börjar klockan kvart över tio. :) sköönt. OCh det är dans och idrott i morron, gött att träna lite igen :) nu när min träningsverk äntligen är borta :P haha.
får se vad som händer mer i morgon. Jensen har ju fotboll i morgon så då lär jag göra läxor och vara lite duktig för en gångs skull ;)

Puss hejsan! Nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: