nelllan

lycka

wiie , lycklig.

Kategori: Allmänt

idag var det bara två lektioner i skolan. sedan var det teater, estetarna ^^
och fyfan vad bra den var !! ville inte att den skulle ta slut. skrattade halvt ihjäl mig och började nästan gråta en gång.
den var verkligen skit bra :)

direkt efter skolan följde jag med Caro hem :) vi hade jätte kul :) tack gummsan!

nu sitter jag och kollar på internet efter saker :)
får min lägenhet på Söndag redan :D fy vad lycklig jag är.
åh , och solen har varit framme idag och gjort en ännu gladare.
Sol, ny lägenhet och vänner, en bra teater och en någorlunda bra dag i skolan.. vad mer kan man begära ? =) <3
åh, ska bli så skönt att få ett riktigt hem :D <3

Nu väntar jag på Jensen ska komma hem :) <3


Puss hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: