nelllan

lycka

tisdag kväll

Kategori: Allmänt

hejsan svejsan.

igår hände det inte alls mkt. jag var hemma från skolan och både igår & i söndags packade jag och Jens ner mina saker i mammas lägenhet. nu är det färdigt helt iallafall. nu är det inte många dagar kvar tills jag får min efterlängtade lägenhet!

Idag, ja har varit i skolan och inget mer.. älskling lagade korvstroganoff till mig förut :) *tack*
Åkte bil med emma för första gånge, tjejer ni är underbara <3

min älskling köpte sig en TILL bil idag oxå, haha du är för go du.. jag förstår mig inte alltid på dig men det var ändå bra då kan vi åka till IKEA. =)

jag vet inte vad det är men något känns mkt jobbigt och tungt. Som om jag vill gråta men vet inte varför?
går la över, kanske bara för stressad just nu. får hoppas på det. =)


Puss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: