nelllan

lycka

neeej !

Kategori: Allmänt

god morgon.
nu är det söndag. den tråkigaste dagen på veckan. man vet att det är skola i morgon och man måste sätta sig med läxor. men men det är bara att göra det. vaknade idag av att älskling försvann ur sängen. men somnade om fort. :)
när jag sedan vaknar och går upp, vad fan ser jag då? SNÖ! fyfan säger jag, jag hoppas inte det snöar i Skara.
jag vill ju ha vår.. jag som vart så glad för att våran vart här ... suck..
hata snö alltså.

idag blir det mer plugg av historian, igår gjorde jag samhäll.. usch vad tråkigt men men måste göras. :P

sitter själv inne i huset just nu, jens och jan ( jens pappa) är ute och fixar med bilarna.
och hans mamma vet jag inte vart hon är? jag är med katterna ´& hundarna. åh Hugo ( tjockiskatten) är helt underbar.
han är så mysig, just nu ligger han på rugg och myser :D och hundarna bråkar om min uppmärksamhet.
jag gillar verkligen att vara här ute på landet :) det är så mysigt och jag märker verkligen hur jens trivs.
han ser ju detta som sitt hem och vill ju åka hit så ofta han kan.
hans föräldrar är helt underbara och alla djur med så jag kan förstå honom. :)
var faktiskt mitt förslag att åka hit denna gången :D


nu är det bara 1 vecka och 3 dagar kvar , sen är lägenheten miiin :D
åh jag håller verkligen på att längta ihjäl mig :P
ska bli så kul och så får ju Erik oxå en lägenhet då :D får vi bråka om vem som har störst fester :P haha!
nej men blir nog inte så många stora fester utan med de närmste och ha mys bara. jag vill inte bli osams med mina grannar. men ensak, när det är 50 dagar till studenten då ska jag festa :D
- för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studeeenteen - FY FAN VAD VI ÄR BRA :D


skriver mer senare. Puss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: