nelllan

lycka

mys i hova.

Kategori: Allmänt

hejsan igen.

har då ätit lite macka och sådant förut när alla kom in.
Direkt efter gick jens och Jan ut och fortsatte med bilarna :P jag hör jens bas ändå in huset och känner av den och ändå står han långt borta från huset med bilen :P HAHA!

sedan gick jag med lisa och blockade lite ris, jag höll i Svea :) hon drar men hon är jätte söt ändå ;)
åh gillar vekligen Svea och Ebba ( deras hundar)
nu sitter jag och väntar på att jens ska komma in och fixat klart med bilen, som kommer säkert ta lång tid.
senare ska vi allafall äta vofflor, fy vad gott.. kommer inte ihåg sist jag åt det :P så riktigt mumsigt ska det bli
man får alltid go mat när man är hemma hos jens föräldrar :D

vi ska åka hem vid fem skulle jag tro. så att det inte blir allt för sent. ska hem och göra lite läxor för jag orkar inte göra det här :P *latmask* 

nej skriver nog mer senare :P

Puss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: