nelllan

lycka

lörsdag kväll .

Kategori: Allmänt

Caro kom till mig klockan kvart i tolv, då gick vi och fikade sedan gick vi runt i stan i det fina vädret.
var verkligen vår väder idag :) Sedan gick vi hem men inget plugg  blev det :P haha men kul hade vi!
satt och planerade in när vi ska plugga och lite fester och sådant. om jag nu får med Caro, men det tror  jag nog ;)


Sedan kom älskling hem och vi åkte till hova.
vi lagade tacos när vi kom fram och nu sitter vi i vardagsrummet.
myst med hundarna har jag.. de är underbara! åh det är verkligen mysigt här. och alla djur är helt fantastisk söta och mysiga ! :)

imorgon får vi se vad som händer, åker hem någon gång på eftermiddagen.
ska försöka ut och spring i morgon oxå, mycket lättare när man är ute på landet!
Jensen kanske skulle följa med, men det får vi se i morgon :P


jag vet verkligen inte vad som ska hända efter sommaren?? jag får nästan panik. ska jag jobba eller ska jag gå komvux? för det första ska jag försöka få förlängt på scan men det vet man ju hur det är och det är verkligen inte lätt att få det. och andra jobb finns det ju inte i skara. skara suger. eller hur? :P

nu tycker jag att folk får börja dra igång fester. Fan , inte långt kvar till studenten och vi måste börja fira det. :P
kom igen nu skara folket/ studenter 2009. Vi ska se till att folk kommer ihåg studenten 2009, vi är bäst!
mycket arbeten i skolan men vafan, helgerna har vi för att roa oss :D
själv har jag fyra arbeten att lämna in nästa vecka :P


Skiver nog mer i morgon :) Nattinatti. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: