nelllan

lycka

JAA! :D

Kategori: Allmänt

åh, har nu fått min efterlängtande lägenhet, fick den halv elva igår kväll :D
efter det gick man till Olins :)

Klockan åtta kom Pullinen hem till Jens ( som inte var hemma)  och vi skulle göra oss i ordning för att gå på Olins :)
men halv nio släckte vi ner hela lägenheten och tände massa ljus istället. men det var jätte mys och kul.
pratade och så :) du är underbar gumman, tack för pratstunden :) <3
sedan drog vi till Olins, jens med. där vi träffade Josse och kim även.
Sedan blev det dansa och massa. fast var bara jag och älskling som dansade, de andra satt och drack :P

Idag har det vart att fixa med lägenheten och i morgon blir stora flytten med alla möbler :D . SKOJ!
Även nationella i svenska :S men men :P

åh är så lycklig, trivs verkligen i min lägenhet :) Pullinen var den första kompisen som fick se den och hon sa att hon tyckte den var jätte fin, gjorde mig glad :D

Imorgon efter skolan, så ja den som  stör mig får stryk ;)

tack älsklingen för att du hjälper mig, skulle inte gå utan dig <3


Pusshejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: