nelllan

lycka

heej!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan, efter det gick jag till stan och kollade lite. Mötte älskling som vart på Olins och sedan gick vi hem..

Usch men jag har varit på så dåligt humör. jag vet inte riktigt vad det är med mig?
jag vill bara slå någon känns det som! Jag orkar inte med något, skolan är bara skit.
allt känns jobbigt ? kanske en dålig dag, imorgon blir det Hova till Jens föräldrar vid ca klockan fyra. innan de ska jag och Caro plugga lite tsm :) får hoppas att dagen i morgon blir mkt bättre än denna.
för idag blir det att sitta för sig själv till klockan halv elva kanske .... SUCK!

Flyttar in den 1 april i min lägenhet! :)   MIN lägenhet, bara miiiin! <3

jag var i mitt rum och hade ner lite saker och det kändes hemskt. så många minnen jag haft från mitt rum.
det var där, som mitt liv började gå igång efter jag flyttat till Skara. tog ca 2 år innan det hände något.
Jag har så otroligt många fina minnen där ifrån .  från vänner och andra. både upp och nergångar.
att börja dra ner saker från väggar och börja packa ner saker, det känns hemskt. som om jag ska nu glömma mina minnen där ifrån. visst det kommer jag nog inte. men känslan, som jag får av det rummet. mitt rum med röda tapeter som det har hänt så mkt innanför de fyra väggarna. alla fester och skoj.
visst det har hänt mkt hemskt saker med, jag har varit mkt ledsen och besviken och arg när jag suttit i min säng eller på golvet och slängt saker i väggen. men ändå, det har gett mig erfarenheter. Den har gjort mig till den jag är idag.
jag kommer sakna allt som hänt där!!! <3

jag låter säkert jätte patetisk som är ledsen över att flytta från mitt lilla rum, men mitt liv började där igen.. jag började leva igen och började få massa vänner och började ha fester och massa!

jag hoppas att jag får lika många fina minnen i min nya lägenhet, jag hoppas jag får lika kul som jag haft i mitt rum.. att jag får uppleva saker som sätter sig för livet , som gör mig lycklig !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: