nelllan

lycka

god morgon (:

Kategori: Allmänt

god morgon en sådan här Onsdag morgon =P

jag börjar skolan om en timme och emma ska hämta mig lite innan nio :)
idag är det nationella och jag vet inte om jag har gjort rätt. =(
men men suck säger jag.

igår kväll bar det av till skövde för att se bio, jensen kom på det klockan åtta och frågade mig om jag med ville det :)
så vi åkte till Skövde och såg watchman, herregud den var inte värd sina pengar.
den var för lång och var konstig. kom hdm lite efter tolv och sedan gick jag inte och la mig föräns efter halv ¨två, satt uppe med mitt nationella. suck.
nu sitter jag här och är jätte trött men det får funka ändå =)
tur att Emma hämtar mig idag (=

det som glädjer mig är att nu är det inte långt föräns jag får min lägenhet =D *längtar masssssssa*

åh jag är så trött på vissa saker. jag blir tokig. suck!


Puss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: