nelllan

lycka

fredag kväll.

Kategori: Allmänt

det är fredag och jag sitter för mig själv.. suck. har grymt tråkigt kan jag säga.
det är inget roligt på tv heller för den delen.
fy vad jag är negativ nu :P men humöret är då icke på topp idag, varför ? ingen aning??

student 2009, så skönt att få slippa skolan men ändå läskigt. då måste man jobba hela tiden för att klara sig.
men jag hoppas att sjävla studenten blir skoj :) våran klass kommer röja mest ;D
åh, längtar tills vi står på vagnarna och sjunger & skriker, fulla och glada! åh att man längtar!
23 April - 50 dagar kvar till studenten ! Då jävlar, PARTY!  :D

1 april ( jag vet ett april skämt) , åh vad jag längtar att få möblera och grejer.
igår köpte jag mig en jätte ful soffa xD men ska ha den tills jag får pengar i sommar ^^
får försöka täcka över den med filar eller något, man får ha en skit soffa så länge :)
jag vill till IKEA igen , shoppa ännu mera till lägenheten. :D


Jag önskar att bara saker kunde lätta upp lite.. jag orkar inte med detta..  menmen :)


Heejdå! Puss kärleken borde vara lättare :P  <3 J <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: