nelllan

lycka

oj oj, mkt att berätta

Kategori: Allmänt

Japp nu är studenten tagen. får väl berätta lite. :)
Fredag, oj vilken dag.. började med att gå upp klockan halv sex för att sminka sig och allt :) sedan bar det av att knäppa kort i skolan :) Efter det gick vi till kyrkan och lyssande och jag kunde då inte hjälpa att jag började gråta några gånger. :P haha Caro fick trösta mig :P
Sedan var det tillbaka till skolan och få betyg och annat :P började då gråta igen när vi sa hej då till lärarna ..
Sedan möss påtagningen och sedan SPRINGA UT. Visst det regnade som fan.. men men :P Fick massa och saker och det som jag verkligen blev chockad över var att mina praktikledare kom och gav mig saker :) fy vad glad jag blev, ska skicka tack kort till dem :) åh vad glad jag blev :D Sedan så Gick vi till botan och jag orkade inte vara med på lekarna för att det regnade.. så stod över. sedan kom det roligaste VAGNARNA :D fyfan vad jag sjöng och hoppa och hade kuuuuul! Ett av det roligaste jag har gjort alltså :) Men nu känner jag att jag kommer sakna BF3 <3 Ni kommer alltid finnas kvar i tankarna :)
Sedan var det hem och äta, Fick massa fina saker av ÄLSKLING fick jag en JÄTTE fin klocka.. STORMS.. DYRT ju! :O
hihi tack, sedan Olins :)

Igår var det balen.. det var jätte kul, tack älskling du gjorde så den blev perfekt :) <3
Haha, klockan elva ville jag ha donken så rinde syster och hon körde mig, jens och peter dit :P haha.
Sedan blev det Olins och det var jätte kul :) Haft en jätte bra student :D KUUUUUUL ! <3



- Om du förstod hur mkt du egentligen sårar mig... Du ringde inte på min födelsedag och hörde inte av dig på min student.. fyfan och du ska vara mamma....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: