nelllan

lycka

8 juni - oj

Kategori: Allmänt

Hejsan. Nu var det några dagar sedan jag skrev :P

Ja vad har då hänt? Jo i fredags firade jag min födelsedag lite lätt, skulla kommit massor men massa folk hoppade av, lite ledsamt men men... Madde och Eve och Emma kom hem till mig :) Emma tack, du verkligen ansträngde dig för att komma för att fira mig, uppskattar det verklige!! <3 Sedan kom även Mona :D
Vi gick till Gabriles och sedan Stath :)
På lördagen - MIN FÖDELSEDAG :D Så började det med att jens gjorde frukost åt mig och vi tittade på film :)
Sedan gick vi in till stan och åt, då Jens bjöd (TACK), åt Fläskfile och klyftpotatis med rödvinsky och bea sås :) mums. Sedan gick vi till Elgiganten och ÖB och allt som ligger där bort, var långt att gå fram och tillbaka men skönt :) Sedan gick vi till ett Cafe vid vattnet och åt en glass, mysigt värre :) <3 tack älskling.
Sedan på kvällen blev det att vara med Eve :) vi kollade på crusingen och sedan kom även MOna :D

Idag är det Måndag och nu är det inte långt kvar till studenten. vi körde Brännboll idag, 1:or, 2:or och 3:or mot varandra .. så KLART vann vi, våran klass har vunnit tre år irad då (A) haha BF3<3

Nej nu ska jag göra lite annat :) Pusshejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: