nelllan

lycka

29 juni- hemma och sjuk

Kategori: Allmänt

Hejsan , har nu kommit hem från mitt älskade älvdalen! Ville verkligen inte åka :(

Har haft grymt roligt fast jag varit lite sjuk ...
På lördagen blev det att grilla med flickorna och Simon :P Sedan kom massa folk hem till Ida :P Skiit skoj ju! ;)
Sedan drog vi till boggberg, där träffade jag med massa folk som jag inte sett på EVIGHETER! träffade en som jag inte träffat på mins 6 år :O skit kul ju! :D

Sedan på söndagen så drog vi till Östäng med Linn & Simon och åt mosbricka (mos med korv) Jätte gott var det, fast LInn åt upp alla andras mat xD haha! söt hon är ^^
Sedan träffade vi Fredrik, så jävla roligt att se dig igen liss freddan! Fan, får inte gå så lång tid hörredu ^^

IDA JAG SAKNAR DIG REDAN! DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA KOMPIS OCH DET KOMMER DU ALLTID ATT VARA! <3

Idag fick jag en cykel av älskling, tack!! <3
även varit sjuk från jobbet, mådde inge bra alls när jag vaknade :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: