nelllan

lycka

27 juni.. snart :D

Kategori: Allmänt

God morgon :) Varit uppe sen klockan halv fem, inte kunnat sova för varit rädd att försova mig :P
Tåget mot dalarna går klockan sjutton minuter över sju  och är framme i älvdalen klockan fem över halv tre :P Det är sjukt att det  tar sådan lång tid.. :P

Nervös för att åka helt själv, gjort det förut men lättare när man är två! Även nervös för att träffa så många folk som jag inte sett på över 2 år :O Hur ska man bete sig, alla har ju förändrats :P
Det som jag vet är att jag och min bästa vän Ida ska ha så himla roligt tsm :D Det har vi ju alltid.. och om ngt händer tar vi hand om varandra tills det blir bra och sedan har vi kul igen :P

Blir att åka till Boggberg då.. lite kul :D nu när man har åldern inne ! xD
Igår fick jag gå till stath för Jens hade gjort sönder sin nyckel till låset på skåpet och fick inte ut sina kläder xD Och sedan gick vi till läckögrillen och sedan hem och myste med film ! :) <3

Somnade nog vid halv två inatt :P fast jag gick och la mig vid kvart i ett :P
Men så nervös .. :P Ska bara vara där en natt men har ändå hur mkt som helst med mig, man vet ju inte hur vädret blir xD haha. Så är förberedd på allt (A) typiskt mig alltså.. har till och med två fin skor med mig xD plus de jag har på mig som är mina vanliga skor då.. :P jaja.. :P Och alkoholen väger ju inte lagom mkt då.. Tur att Jens hämtar mig i Mora i morgon..:P Han ska köpa bil där, därför jag kunde åka upp till Älvdalen :)  <3<3<3

nej, nu ska jag checka listan så jag har fått med allt sen ska jag lägga mig och hålla om min sötnos ett tag :) <3

Ha det så bra, så skriver jag mer om älvdalen när jag kommer hem, hur det var & vad vi gjorde för busigt ;)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: