nelllan

lycka

21 juni - ojoj

Kategori: Allmänt

Hejsan. Nu har det gått några dagar.
I fredags på midsommar, var vi hos några som jens kände lite.. Vi gjorde väl inte allt för mkt men men :P
Sedan igår (lördag) så vid elva käkade vi pizza med Anna och Janne :) Gott ! Sedan hyrde vi filmer och tittade på dem, men pojkarna fick gå vid fem och jobba. så då gick jag och ANna och köpte glass och satte oss i parken och solade. Pratade om massor, riktigt trevligt.. :) Sedan gick vi hem och tittade på två filmer till :P haha! Hon hade bakat så fick smaka (kärleksmums var det) jätte gott var det :)

Sedan gick jag och jens hem och träffade Madde och Alex i ca 30 minutre sedan sa de att de fick lov att gå hem.. då gick vi och la oss. Idag har jag betsällt biljett till ÄLVDALEN :D ska dit nästa helg, endast från lördag till söndag kväll men ändå :D Får änteligen komma dit :) <3
Själv har jag inga pengar men min underbara BÄSTA vän Ida betalar för att jag ska kunna komma dit :) Du är underbar gumman, världens bästa vän <3

Idag säljer jag min soffa, gött :) Till Holmen som sagt ^^

jaja, Puss hejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: