nelllan

lycka

16 juni- imorgon är det Scan :S

Kategori: Allmänt

Hejsan :) Idag har jag haft massor för mig. Men nu ska jag snart sova ! :)
Usch vill inte gå och lägga mig så här tidigt, skamligt :P

Får ju inte träffa min älskling innan jag går och lägger mig ju :( men ska upp klockan kvart över fyra så har inget annat val.. :/

Så mkt som snurrar i skallen nu, så mkt som händer. vad kommer hända?
Livet går så himla fort.. usch! Snart flyttar alla mina underbara vänner :(    <3
Hur ska jag klara av det? Räckte det inte med att jag fick flytta från min Bästa Vän Ida ?

Många saker som känns jobbigt nu , men bara att kämpa på..
Tur att ja har dej jensen <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är stark vännen, det ska du veta! <3

    2009-06-17 | 17:41:52
  • Ida säger:

    Du är stark vännen, det ska du veta! <3

    2009-06-17 | 17:42:25

Kommentera inlägget här: