nelllan

lycka

mm ?

Kategori: Allmänt

nu var det några dagar sedan jag skrev.

Har faktiskt varit duktig och i torsdag och fredags var jag ute och gick/sprang och igår (lördag) så tränade jag styrka hemma :) Sedan har jag gått ner lite i vikt tack vare jobbet :) riktigt glad över detta och hoppas att jag fortsätter med att promenera och sådant, men får se.. jag är ju rätt hopplös ibland när det gäller sådant ^^

Igår blev det att festa, gick både bra och dåligt. Något som var riktigt kul var att träffa pullinen som jag saknat massor och kommer sakna massor när hon flyttar.. Men gumman, jag måste få komma och hälsa på dig i Jönköping och festa och ha kuuul !! <3



Jag fattar inte vad som händer ? förvirrande!!



Idag blir det mys med jens, då vi knappt sett varandra denna veckan tack vare att vi jobbar som vi gör.. Så riktigt sköönt att ha en dag ihop, förutom att just nu ligger hans kompis jonas på soffan och sover och tänker inte gå upp.. Suck.. jag vill se på Tv med jensen <3 men men, får väl göra det nästa helg :P

Måste bara säga tack till två ( ni vet vilka ni är) för att ni är  underbara vänner!! tack för att ni ställde upp igår, betyder massa! :)




neej nu ska jag göra lite annat ^^

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: