nelllan

lycka

freeedag, feeest! ;)

Kategori: Allmänt

Tjosan, skrev i mitt förra inlägg att jag ville börja vara mer mig själv igen. idag blir det party med mina flickor :D
har cider/öl & sprit ;D mums! Ikväll ska jag då dricka , haha! Har inte gjort det på länge ordentligt och roligast med mina underbara flicks! <33

Hoppas på en bra kväll iallafall.
imorgon kväll blir mysig för fick reda på igår av älskling att han bokat rum på hotellet !! På söndag är det exakt ett år sedan vi träffades för första gången :) och på tisdag är det våran 8 månadersdag! :) <33 Du är för söööt ! <33


nej nu blir det att börja snygga till sig och göra sig riktigt het ;D mohahahaaha!
Sedan blir det nog mkt dans! Åh me loooooove ! Herrå fölket !


* hoppas det inte händer ngt jobbigt ikväll som gör mig nere, som det brukar göra när jag ser mkt fram imot något*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: