nelllan

lycka

fick tid över idag ändå.. :)

Kategori: Allmänt

Jag & syster bestämde oss för att flytta resten i morgon ;)

jaa, nu har det hänt mkt. igår flyttade jag till lidköping och denna veckan har jag fått kontakt med mina halvsyskon från pappas sida. mkt chockad är jag över detta men glad! Men är i chock ^^
Jag hoppas att få lära känner er :) och fick även reda på att jag är faster och moster (igen) :P
detta är då min storebror micke !



riktigt kul att vi fått kontakt igen, fortfarande lit chockad men glad! :) 
du är lik pappa tycker jag och jag är oxå lik honom, så vad säger folket är vi lika? :P








Idag blir det att vila och ta det lugnt och sedan blir det nog att gå ut ikväll ;) har inte varit ute på ett tag och har ett flak öl som väntar på mig så ska se vad vännerna gör ikväll! ;D 
Nu blir det nya tag när man flyttar till en ny stad och allt, ska bli skönt att komma ifrån skara helt. Visst jobbar där resten av sommaren men är ju bara inne på scan ändå ^^,



nej skriver mer senare kanske, nu ska jag vila lite :)

Pusshej

Kommentarer

  • Sofie säger:

    titta gärna in i min blogg om du har lust :D



    vart flyttar du? :) kram

    2009-07-10 | 20:16:23
    Bloggadress: http://sofiegraws.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    Heej :)

    jag kollar faktiskt din blogg då och då ;)

    jag flyttar till lidköping :) kramkram

    2009-07-11 | 18:41:05
    Bloggadress: http://nelllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: