nelllan

lycka

ensam..

Kategori: Allmänt

Det är en fredag kväll och jag sitter här i sängen själv. i en lägenhet som är helt svart.. mörkrädd, ja det är jag. att sova själv är ingen hitt.. och speciellt inte en fredag. men om pojkvännen hellre vill spela tv spel hos sin kompis får han då göra det då..

tröttnat på att sitta ensam, jag är ingen ensam varg.. jag passar inte som det heller..
nyfikenheten att söka nya saker kommer. att pröva på saker man inte testat innan. att våga leva lite mer.. just nu känns livet inte roligt alls. det är bara jobba och vara själv. usch. jag som var en sådan social person som aldrig satt still en sekund. jag som umgicks med folk varenda dag.. nu är det bara på jobbet och ser folk och på bussen hem..
på helgerna.. ja då sitter jag ensam. iallafall på fredag och lördag. hur kul är det på en skala? nejje, jag måste ta mig i kragen, jag måste våga leva mitt liv mer, och precis... MITT liv.. jag har så många fundringar kring min framtid, vad vill jag egentligen? vad vill jag jobba med t.ex. ? ingen aning, just nu tar jag vad jag får... hoppas att en dag komma på det iallafall och alla andra funderingar jag har.

en sak är kul, jag pratar nästan varje dag på msn med min bror eller på sms :) och Jennie (snell) så fort hon är inne på msn :) kul att vi börjat få sådan kontakt :) hoppas inte ni försvinner igen nu bara. ! 


Erfarenheter gör mig rädd, men ändå starkare!

nejje, nu ska jag sova. inte käkat på 12 timmar men orka gå upp nu och göra ngt. Natti! Puss

Kommentarer

  • Bror säger:

    Inga planer på att försvinna systra mi :) Kommer att hålla ett öga på dig nu..

    Du vet var jag finns, ta hand om dig kram

    2009-07-25 | 00:38:01

Kommentera inlägget här: